Skoč na obsahSkoč na navigaci
Další stránky:
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Pátek 29. března 2024
Městský úřad:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 14:00
Občanské průkazy, pasy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna:
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv):
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže:
07:45 - 13:30 (výjezd do 14:00)
Příští den: Úterý 2. dubna 2024
Městský úřad:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna:
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Zveřejnění informací o kontrolní činnosti za období roku 2019 - interní audit


Zpráva o výsledcích veřejnosprávních kontrol podle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole, ve znění pozdějších předpisů, ve zkráceném rozsahu za rok 2019.


V souladu s § 26 zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, Město Kralupy nad Vltavou zveřejňuje následující obecné informace o výsledcích kontrol v roce 2019.


Kontrolní orgán: Město Kralupy nad Vltavou, interní audit


V roce 2019 prováděl interní auditor města kontrolní činnost dle schváleného plánu kontrol pro daný rok a současně plně v souladu s platnou legislativou poskytoval i konzultační činnost. Celkem bylo v průběhu roku 2019 vykonáno 20 kontrol a auditů. Z toho byla provedena veřejnosprávní kontrola na místě v 15 příspěvkových organizacích města, 2 veřejnosprávní kontroly u příjemců dotací města (celkem zkontrolovány 3 dotace) a 2 interní audity na městském úřadě. Předmětem kontrol bylo hospodaření příspěvkových organizací, správnost, úplnost, srozumitelnost, přehlednost účetních záznamů v návaznosti na dodržování ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, ČÚS pro účetní jednotky, které účtují podle vyhlášky č. 410/2009 Sb., dodržování zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů. Dále předmětem veřejnosprávních kontrol byl stav správy majetku, dodržování rozpočtové kázně, správnosti tvorby a hospodaření s fondy a udělovanými příspěvky, nastavení vnitřního kontrolního systému na základě zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů, prověření čerpání finančních prostředků z rozpočtu města.


Nejčastější a nejzávažnější pochybení, výsledky kontrol: nedostatky v oblasti účtování bez vlivu na hospodářský výsledek nebo na účelnost vynaložených prostředků, nedostatky v oblasti účtování a evidence majetku, nedostatky v oblasti uveřejňování v registru smluv.


Kam dál na webu města?

Nahoru