Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Pátek 26. dubna 2024
Městský úřad:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 14:00
Občanské průkazy, pasy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna:
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv):
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže:
07:45 - 13:30 (výjezd do 14:00)
Příští den: Pondělí 29. dubna 2024
Městský úřad:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Nabídka pronájmu prostor bufetu

31. března 2020, 08:38 Odbor realizace investic a správy majetku
Tato aktualita je již více než čtyři roky stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Město Kralupy nad Vltavou oznamuje záměr města pronajmout nebytové prostory v objektu MěÚ Kralupy nad Vltavou, obálkovou metodou. V tomto případě se jedná o bufet v prvním nadzemním podlaží budovy se samostatným vchodem. 


Specifikace  nebytových prostor:

V prvním nadzemním podlaží budovy se samostatným vchodem

-        Bufet                                                    33,62 m2

-        Bufet - zázemí                                       4,2 m2 

-        Sociální zázemí                                     3,54 m2       

-        Terasa o rozměru 8 x 15 m                 120,0 m2   

Bufet je vybaven 4 stoly a 16 židlemi (mohou být použity pouze ve vnitřních prostorách bufetu).  

V případě zájmu lze také pronajmout skladovací prostor v suterénu budovy o velikosti 18,0 m2.


Účel pronájmu: zřízení provozovny občerstvení (studeného bufetu) pro zaměstnance a návštěvníky MěÚ

 Podmínky nájmu:

  • nájem na dobu neurčitou, s šestiměsíční výpovědní dobou, nájemní smlouva bude uzavřena od 01.06.2020
  • nájemce provede veškeré úpravy nebytových prostor včetně vybavení zařizovacími předměty potřebnými k provozu občerstvení na vlastní náklady tak, aby provoz byl zahájen nejpozději od 01.07.2020
  • minimální otvírací doba občerstvení bude ve dnech pondělí a středa od 8.00 h do 17.00 h

                                                                                   čtvrtek               od 8.00 h do 15.00 h

                                                                                   úterý a pátek     od 8.00 h do  12.00 h 

  • nájemce bude zajišťovat  zákonné revize vlastního vybavení na své náklady
  • nájemce bude zajišťovat obvyklou údržbu předmětu pronájmu na své náklady

nájemce bude hradit pronajímateli spotřebu energií (el. energie, vodné, stočné)  nad rámec nájmu (měsíční zálohy, 1 x ročně vyúčtování bez nároku na odpočet DPH).


Více v přiloženém dokumentu.


Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru