Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Sobota 27. července 2024
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
ZAVŘENO
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
ZAVŘENO
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
ZAVŘENO
Příští den: Pondělí 29. července 2024
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Dotace z Integrovaného regionálního operačního programu

Projekt Nové funkce IS Města Kralupy nad Vltavou“ je již u konce.


Celý projekt byl rozdělen na tři etapy. První etapou bylo pořízení elektronické úřední desky do městské části Lobeček, před objekt kulturního domu. Druhá etapa byla právě ukončena a došlo k vytvoření nových funkcionalit pro potřeby rozvoje veřejné správy. Konkrétně se jedná o pořízení spisové služby pro příspěvkové organizace města a tím propojení s informačními systémy města. Systém pro správu smluv města slouží k povinnému zveřejňování dokumentů do registru smluv, včetně jejich anonymizace citlivých údajů, digitalizace dokumentů pro účely dalšího zpracování, elektronické podpisy dle eIDAS a funkce autorizované konverze. 


Díky projektu město nově zřídilo formulářovou komunikaci pro občany, která bude sloužit ke správě dokumentů a důvěryhodnost podle eIDAS. Nově město disponuje systémem pro řízení rozvoje zaměstnanců, který slouží k elektronizaci a zavedení personální systematizace, plánování a vyhodnocování personálního vzdělávání a hodnocení úředníků. Na závěr byl pořízen osobní portál občana. Portál je zacílen na zvýšení efektivity mezi úřadem a občany. Jedná se o aplikaci pro komunikaci s občany prostřednictvím webového prohlížeče, který bude zpřístupňovat údaje evidované v ekonomickém systému GINIS. 


Občan tak získá například možnosti nahlížet na stav svých pohledávek atd. V rámci poslední etapy projektu došlo k elektronizaci evidence majetku města. Město pořídilo informační systém, ve kterém budou evidovány údaje o majetku města, a to o komunikacích, veřejném osvětlení, zeleni, mobiliáři, hřbitovních místech a vodovodů a kanalizací. Takto popsal celý projekt místostarosta města Libor Lesák a dodává, že je projekt vyčíslen na 5 919 743,50 Kč. Městu se podařilo získat dotaci z Integrovaného operačního programu ve výši 4 872 132,90 Kč. 

Kam dál na webu města?

Nahoru