Dnes je středa 12. prosince 2018.Svátek má Simona.
Objednejte se na městský úřad na konkrétní den a hodinu.

Kontaktní informace

Město Kralupy nad Vltavou
městský úřad

Palackého nám. 1
278 01 Kralupy nad Vltavou

+420 315 739 811
(ústředna)

Fax: +420 315 723 479

mesto@mestokralupy.cz

podatelna@mestokralupy.cz

IČ: 00236977

Datová schránka: 8zzbfvq

Telefonní seznam úřadu

GPS na mapy.cz

Centrální spisovna

Hálkova 991
278 01 Kralupy nad Vltavou

+420 311 234 472
(pouze spisovna, nepřepojuje)

Úřední hodiny

Městský úřad

Po8:00-12:0012:45-17:00
St8:00-12:0012:45-17:00
Čt 12:00-15:00

Informační centrum, podatelna

Po - Čt8:00-18:00
8:00-14:00

Občanské průkazy, pasy

Po8:00-12:0012:45-18:00
St8:00-12:0012:45-18:00
Čt8:00-11:0012:00-15:00

Odbor dopravy

Po8:00-12:0012:45-17:00
St8:00-12:0012:45-17:00
Čt8:00-11:0012:00-15:00

Pokladna

Po8:00-12:0012:45-17:00
Út8:00-11:1512:00-15:00
St8:00-12:0012:45-17:00
Čt8:00-11:1512:00-15:00
8:00-12:00

Centrální spisovna

Po8:00-12:0013:00-17:00
Út8:00-11:0012:00-15:00
St8:00-12:0013:00-17:00
Čt8:00-11:0012:00-15:00

Odkazy

Město Kralupy nad Vltavou na FacebookuMěsto Kralupy nad Vltavou na TwitteruMěsto Kralupy nad Vltavou na Instagramuportal.gov.cz - úřad přes internetStředočeský krajRegionální informační servisCentrum pro reghionální rozvoj České republikyEkologické centrum Kralupy nad VltavouPolicie České republikyBusinessInfo.cz - oficiální portál pro podnikání a exportEkokom - autorizovaná obalová společnostMojeOkoli.com - katalog firemSemiramisMěsto Kralupy nad Vltavou - idatabaze.cz

Dotace z Integrovaného regionálního operačního programu

Projekt „Nové funkce IS Města Kralupy nad Vltavou“ je již u konce.

Celý projekt byl rozdělen na tři etapy. První etapou bylo pořízení elektronické úřední desky do městské části Lobeček, před objekt kulturního domu. Druhá etapa byla právě ukončena a došlo k vytvoření nových funkcionalit pro potřeby rozvoje veřejné správy. Konkrétně se jedná o pořízení spisové služby pro příspěvkové organizace města a tím propojení s informačními systémy města. Systém pro správu smluv města slouží k povinnému zveřejňování dokumentů do registru smluv, včetně jejich anonymizace citlivých údajů, digitalizace dokumentů pro účely dalšího zpracování, elektronické podpisy dle eIDAS a funkce autorizované konverze. Díky projektu 

bss

město nově zřídilo formulářovou komunikaci pro občany, která bude sloužit ke správě dokumentů a důvěryhodnost podle eIDAS. Nově město disponuje systémem pro řízení rozvoje zaměstnanců, který slouží k elektronizaci a zavedení personální systematizace, plánování a vyhodnocování personálního vzdělávání a hodnocení úředníků. Na závěr byl pořízen osobní portál občana. Portál je zacílen na zvýšení efektivity mezi úřadem a občany. Jedná se o aplikaci pro komunikaci s občany prostřednictvím webového prohlížeče, který bude zpřístupňovat údaje evidované v ekonomickém systému GINIS. Občan tak získá například možnosti nahlížet na stav svých pohledávek atd. V rámci poslední etapy projektu došlo k elektronizaci evidence majetku města. Město pořídilo informační systém, ve kterém budou evidovány údaje o majetku města, a to o komunikacích, veřejném osvětlení, zeleni, mobiliáři, hřbitovních místech a vodovodů a kanalizací. Takto popsal celý projekt místostarosta města Libor Lesák a dodává, že je projekt vyčíslen na 5 919 743,50 Kč. Městu se podařilo získat dotaci z Integrovaného operačního programu ve výši 4 872 132,90 Kč.