Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Středa 17. dubna 2024
Městský úřad:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Čtvrtek 18. dubna 2024
Městský úřad:
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Rada města

Rada je výkonný orgán obce v oblasti samostatné působnosti. Mimo jiné zabezpečuje plnění usnesení zastupitelstva. V Kralupech nad Vltavou má rada města 7 členů.


Radě jsou §102 zákona o obcích vyhrazeny pravomoci jako např. zabezpečování hospodaření obce dle schváleného rozpočtu, plnit úkoly “zřizovatele” vůči obcí zřízeným právnickým osobám a organizačním složkám obce, vydávat nařízení obce, uzavírat nájemní smlouvy a smlouvy o výpůjčkách, schvalovat pravidla pro vyřizování petic a stížností, schvalovat organizační řád úřadu, řada pravomocí ve vztahu k úřadu (např. jmenování a odvolávání vedoucích odborů, rozdělení pravomocí uvnitř úřadu, kontrola plnění úkolů úřadem…), zřizuje a zrušuje komise atd. O působnostech, které jsou vyhrazeny radě, nemůže rozhodovat zastupitelstvo.


Podle § 102 odst. 3 zákona o obcích má rada ještě tzv. zbytkovou působnost, tj. rozhoduje o všech ostatních věcech, které spadají do oblasti samostatné působnosti obce a nejsou konkrétně uvedeny v § 84 a 85 (vyhrazeno zastupitelstvu) a § 102 (vyhrazeno radě), pokud si je nevyhradí zastupitelstvo. Jde například o veřejné zakázky (uzavírání smluv o dílo).


Rada města se schází podle potřeby (v Kralupech nad Vltavou je to zpravidla 1 x za 2 týdny) a její schůze jsou neveřejné (s výjimkou radou přizvaných osob).


Termíny jednání v roce 2023:

09.01., 23.01., 06.02., 20.02., 06.03., 20.03., 03.04., 17.04., 10.05., 22.05., 05.06., 19.06., 10.07., 24.07., 07.08., 21.08., 11.09., 25.09., 09:10., 23.10., 06.11., 20.11., 04.12., 18.12. 2023 


Složení rady města 2022 - 2026


Libor Lesák - starosta města



Ing. Vojtěch Pohl - místostarosta města



Petr Holeček - místostarosta města


Ing. Petr Listík - radní, zastupitel

Ing. Luboš Truhlář - radní, zastupitel

Marek Škabrada - radní, zastupitel

Ing. Vladimír Vymětalík, Ph.D. - radní, zastupitel

Kam dál na webu města?

Nahoru