Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Pátek 2. května 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
08:00 - 14:00
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
07:45 - 13:30 (výjezd do 14:00)
Příští den: Pondělí 5. května 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Práce na plaveckém bazéně brzy začnou

1. března 2011, 07:52 Zprávy z radnice
Tato aktualita je již více než pět let stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality
Po ukončení sezony a otevření nově zrekonstruovaného koupaliště byl v červenci 2010 uzavřen plavecký bazén. Při pravidelné kontrole byl statikem zjištěn havarijní stav střechy a z důvodu možného zřícení nebyl dán souhlas s dalším provozem bazénu. Na možnost nutného uzavření bylo město upozorněno již při kontrole v roce 2009 a proto byl vypracován projekt na celkovou rekonstrukci všech prostor bazénu a byla podána žádost o dotaci do Operačního programu životního prostředí (OPŽP). Dne 30.6.2010 došlo k rozhodnutí o přidělení dotace ve výši 8.420.481,- Kč na realizaci první etapy generální rekonstrukce plaveckého bazénu, která obsahuje mimo jiné: kompletní rekonstrukci střešního pláště, výměnu všech výplní otvorů, nově řešené velkoplošné prosklené stěny a zateplení celého objektu. Celkové náklady na provedení prací se pohybují cca okolo 20 mil. Kč bez DPH. Na základě podmínek OPŽP bylo nutné, aby Státní fond životního prostředí (SFŽP) schválit projektovou a zadávací dokumentaci, které slouží jako podklad pro výběrové řízení na zhotovitele stavby, proto již v dubnu 2010 byla na základě výběrového řízení vybrána odborná firma, která pro město na základě smlouvy zpracovala dokumentaci pro výběrové řízení a dále i bude posuzovat došlé nabídky na realizaci rekonstrukce. Tato dokumentace byla na SFŽP podána ihned po obdržení dotace dne 7.7.2010. Po zapracování všech připomínek a úpravě projektu podle doporučení SFŽP bylo konečné znění dokumentace předáno 17.9.2010. Bohužel dne 23.9.2010 nám bylo oznámeno, že proběhly personální změny na státním fondu, posouzení zadávací a projektové dokumentace bylo předáno novému referentovi. Oba dokumenty se musely opět přepracovat podle požadavků druhého posuzovatele, který se s novou připomínkou k projektu ozval až po našich několikerých upozorněních 14.12.2010. Tímto jednáním SFŽP nedodržel stanovené lhůty operačního programu, kde vyjádření k dokumentaci musí být městu předloženo do 30 dnů od obdržení. Veškeré připomínky nového referenta se zapracovaly ihned a 16.12.2010 byly na SFŽP předány. Konečné znění zadávací dokumentace bylo schváleno právním oddělením SFŽP dne 8.2.2011. Dne 15.2.2011 byly odeslány zadávací podmínky výběrového řízení na zhotovitele stavby do informačního systému centrální adresy České pošty, čímž fakticky došlo k zahájení procesu výběrového řízení. Nyní nastává období přijímání nabídek, výběr zhotovitele, zákonných lhůt na odvolání a až poté mohou začít práce na budově plaveckého bazénu. Rekonstrukce bude započata na jaře letošního roku a podle zadávacích podmínek musí být vnitřní prostory dokončeny do 31.8.2011, tak aby provoz bazénu mohl začít nejpozději od 10.9.2011.

Vložil(a): Lenka Moravcová

Kam dál na webu města?

Nahoru