Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Čtvrtek 22. května 2025
Městský úřad
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Pátek 23. května 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
08:00 - 14:00
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
07:45 - 13:30 (výjezd do 14:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Co je nového v přípravě rekonstrukce centra města, a proč je nezbytné mít Studii proveditelnosti?

9. května 2008, 11:35 Zprávy z radnice
Tato aktualita je již více než pět let stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality
Někteří obyvatelé našeho města by mohli nabýt dojmu, že v přípravě rekonstrukce městského centra se v poslední době nic moc neděje. Opak je pravdou. Vedení města na začátku jara letošního roku vyhlásilo soutěž na zpracování studie proveditelnosti revitalizace centra města v Kralupech n. Vltavou. Učinilo tak v okamžiku, kdy ateliér Picek postoupil do druhé fáze projektování veřejných budov tj. Mlýna a budoucí radnice z mlýnské balírny.

Soutěže se zúčastnili 4 uchazeči a město s potěšením přivítalo přízeň partnerských firem, které vyslaly své odborníky do hodnotící komise. V té zasedl Ing. Jindřich Švec, generální ředitel Synthos Kralupy, a.s., Ing. Jiří Hájek, investiční specialista z České rafinérské, a.s. a Marek Merhout, nedávný general manager Shellgas Deutschland Gmbh.

Komise po podrobném prostudování nabídek vyloučila firmy ROXIMA/ENVY a Technoexport za nesplnění kvalifikačních předpokladů a hodnotila je kriticky za nekvalifikovaný a formální přístup k velkému projektu.

Zato další dva hráči byli stejně kvalitní a vyrovnaní soupeři. Ve finále se utkali Consulting ČS, a.s. a DHV CR, s.r.o. Se zástupci obou firem vedla komise osobní pohovor a oba vyhodnotila jako vhodné a ideální zpracovatele požadované studie. Za oba soutěžitele mluvily i velké referenční zakázky a o zpracovateli rozhodla cena - nejvýhodnější a přitom kvalitní nabídku poskytla firma DHV CR, která se stane na několik dalších měsíců zpracovatelem studie proveditelnosti rekonstrukce centra města. Komisi patří velký dík za podíl na výsledné ceně, kterou se podařilo snížit na 749 tis. Kč za celé dílo.
Studie v září poskytne odpovědi na otázky financování, možnosti řešení majetkových vztahů a doporučí vhodné postupy při realizaci projektu i jeho ideální etapy a doporučení pro jednání s developery.

Vedení města tedy čeká léto plné „vrcholných výkonů", protože administrativní a informační servis zpracovateli bude náročný.

Mgr. Šárka Drobná, místostarostka

 

Vložil(a): Milan Koutný

Kam dál na webu města?

Nahoru