Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Úterý 2. září 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Středa 3. září 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Výběrové řízení na vedoucí oddělení sociálně - právní ochrany dětí, v rámci odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ

29. srpna, 08:09
Město Kralupy nad Vltavou vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa: vedoucí oddělení sociálně - právní ochrany dětí, v rámci odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ.

Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou a obce ve správním obvodu MěÚ Kralupy nad Vltavou.

Požadavky:
- vzdělání: VŠ v minimálně bakalářském studijním programu v oborech sociální práce
nebo příbuzných dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění
pozdějších předpisů, nebo ve studijním oboru Právní specializace, v oboru veřejná
správa (v tomto oboru musí uchazeč splnit podmínku úspěšně složené státní
závěrečné zkoušky z předmětu „právo“),
- znalost praxe v oblastní sociálně právní ochrany dětí,
- zkouška odborné způsobilosti při sociálně právní ochraně dětí výhodou,
- znalost zákonů souvisejících s vykonávanými činnostmi
o zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí, ve znění pozdějších
předpisů,
o zákon č. 89/2012, občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
o zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
- příslušná splnění požadavků dle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost),
- zkušenost s výkonem správních činností ve veřejné správě v oblasti sociální výhodou,
- aktivní a samostatný přístup k práci,
- schopnost jednání s lidmi v konfliktních situacích,
- uživatelská znalost práce na PC,
- řidičské oprávnění skupiny „B“ výhodou.

Pracovní náplň:
- koordinace agendy sociálně právní ochrany dětí v ORP (obec s rozšířenou působnosti),
- vedení oddělení sociálně právní ochrany dětí, motivace zaměstnanců, delegování
úkolů v rámci oddělení,
- průběžné vyhodnocování agendy oddělení sociálně právní ochrany dětí / kontrola
výkonu agendy podřízených pracovníků.

Nástup: ihned, popř. dle dohody.


Více informací v přiloženém dokumentu: Výběrové řízení_vedoucí oddělení sociálně právní ochrany

Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru