Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Sobota 18. října 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
ZAVŘENO
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
ZAVŘENO
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
ZAVŘENO
Příští den: Pondělí 20. října 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Výběrové řízení na vedoucí oddělení sociálně - právní ochrany dětí, v rámci odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ

29. srpna, 08:09
Město Kralupy nad Vltavou vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa: vedoucí oddělení sociálně - právní ochrany dětí, v rámci odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ.

Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou a obce ve správním obvodu MěÚ Kralupy nad Vltavou.

Požadavky:
- vzdělání: VŠ v minimálně bakalářském studijním programu v oborech sociální práce
nebo příbuzných dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění
pozdějších předpisů, nebo ve studijním oboru Právní specializace, v oboru veřejná
správa (v tomto oboru musí uchazeč splnit podmínku úspěšně složené státní
závěrečné zkoušky z předmětu „právo“),
- znalost praxe v oblastní sociálně právní ochrany dětí,
- zkouška odborné způsobilosti při sociálně právní ochraně dětí výhodou,
- znalost zákonů souvisejících s vykonávanými činnostmi
o zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí, ve znění pozdějších
předpisů,
o zákon č. 89/2012, občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
o zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
- příslušná splnění požadavků dle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost),
- zkušenost s výkonem správních činností ve veřejné správě v oblasti sociální výhodou,
- aktivní a samostatný přístup k práci,
- schopnost jednání s lidmi v konfliktních situacích,
- uživatelská znalost práce na PC,
- řidičské oprávnění skupiny „B“ výhodou.

Pracovní náplň:
- koordinace agendy sociálně právní ochrany dětí v ORP (obec s rozšířenou působnosti),
- vedení oddělení sociálně právní ochrany dětí, motivace zaměstnanců, delegování
úkolů v rámci oddělení,
- průběžné vyhodnocování agendy oddělení sociálně právní ochrany dětí / kontrola
výkonu agendy podřízených pracovníků.

Nástup: ihned, popř. dle dohody.


Více informací v přiloženém dokumentu.

Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru