Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Úterý 19. března 2024
Městský úřad:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna:
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Středa 20. března 2024
Městský úřad:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Aktuální úřední hodiny MěÚ Kralupy nad Vltavou pro veřejnost

22. října 2020, 14:16 Odbor kancelář tajemníka MěÚ
Tato aktualita je již více než tři roky stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

V návaznosti na vydaná protiepidemiologická opatření o omezení provozu a úředních hodin pro veřejnost na obecních úřadech, jsou na MěÚ Kralupy nad Vltavou úřední hodiny omezeny následovně s tím, že  do budovy budou vpuštěni a řádně vyřízeni jen občané, kteří se na daný termín a čas objednali prostřednictvím internetového rezervačního systému - toto se zejména týká občanů objednaných na agendy „řidičské průkazy,“ „registr vozidel,“ „občanské průkazy,“ „cestovní průkazy“ a  živnostenský registr. 


K návštěvě pracoviště  „infocentrum“ - ověřování podpisů a listin a pořizování výpisů, není potřeba předchozí rezervace. 


     Aktuální úřední hodiny MěÚ pro veřejnost

       Pondělí               8:00 - 12:00              13:00 - 17:00

 

       Středa                 8:00 - 12:00              13:00 - 17:00

 

       Čtvrtek               8:00 - 11:00              12:00 - 15:00

 

U hlavního vchodu na MěÚ bude jen potřeba prokázat své objednání na daný den a hodinu prostřednictvím ukázání obsahu příslušné rezervační SMS, mailu nebo vytištěné informace.

 

Dále sdělujeme, že v zájmu bezpečného vyřízení věci, je podle protiepidemických opatření, potřeba upřednostňovat (v rámci možností vyřešení požadované záležitosti) s MěÚ telefonickou, mailovou a datovou formu komunikace - pracovníci MěÚ budou nadále na všech agendách, v průběhu celého pracovního týdne, k dispozici na těchto kontaktech: 

 

www.mestokralupy.cz/mestsky-urad/kontakty 

Zároveň prosíme telefonicky kontaktovat pracovníky agend "řidičské průkazy" a "registr vozidel" jen v neúředních dnech - tedy v úterý a v pátek. Důvodem je přítomnost pracovníků na přepážkových pracovištích, kde odbavují žadatele.


Parkování: Po dobu výše uvedeného omezeného provozního režimu MěÚ jsou podzemní garáže pro veřejnost uzavřeny.


 

Mgr. Kamil Hainc

tajemník MěÚ

Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru