Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Sobota 12. července 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
ZAVŘENO
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
ZAVŘENO
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
ZAVŘENO
Příští den: Pondělí 14. července 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Nabídka pronájmu prostor bufetu

27. května 2020, 09:18 Odbor realizace investic a správy majetku
Tato aktualita je již více než pět let stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Město Kralupy nad Vltavou oznamuje záměr města pronajmout nebytové prostory v objektu MěÚ Kralupy nad Vltavou, obálkovou metodou. V tomto případě se jedná o bufet v prvním nadzemním podlaží budovy se samostatným vchodem. 


Specifikace  nebytových prostor:

V prvním nadzemním podlaží budovy se samostatným vchodem

-        Bufet                                                    33,62 m2

-        Bufet - zázemí                                       4,2 m2 

-        Sociální zázemí                                     3,54 m2       

-        Terasa o rozměru 8 x 15 m                 120,0 m2   


Bufet je vybaven 4 stoly a 16 židlemi (mohou být použity pouze ve vnitřních prostorách bufetu). 

V případě zájmu lze také pronajmout skladovací prostor v suterénu budovy o velikosti 18,0 m2.


Účel pronájmu: zřízení provozovny občerstvení (studeného bufetu) pro zaměstnance a návštěvníky MěÚ


Podmínky nájmu:

  • nájem na dobu neurčitou, s šestiměsíční výpovědní dobou, nájemní smlouva bude uzavřena od 15.07.2020
  • nájemce provede veškeré úpravy nebytových prostor včetně vybavení zařizovacími předměty potřebnými k provozu občerstvení na vlastní náklady tak, aby provoz byl zahájen nejpozději od 01.08.2020
  • minimální otvírací doba občerstvení bude ve dnech pondělí a středa od 8.00 h do 17.00 h

                                                                                   čtvrtek               od 8.00 h do 15.00 h

                                                                                   úterý a pátek     od 8.00 h do  12.00 h 

  • nájemce bude zajišťovat  zákonné revize vlastního vybavení na své náklady
  • nájemce bude zajišťovat obvyklou údržbu předmětu pronájmu na své náklady

nájemce bude hradit pronajímateli spotřebu energií (el. energie, vodné, stočné)  nad rámec nájmu (měsíční zálohy, 1 x ročně vyúčtování bez nároku na odpočet DPH).


Více v přiloženém dokumentu.


Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru