Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Čtvrtek 25. dubna 2024
Městský úřad:
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Pátek 26. dubna 2024
Městský úřad:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 14:00
Občanské průkazy, pasy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna:
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv):
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže:
07:45 - 13:30 (výjezd do 14:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

INFORMACE PRO ŽADATELE O KOMPOSTÉR

10. června 2019, 14:19 Odbor realizace investic a správy majetku
Tato aktualita je již více než čtyři roky stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Dovolujeme si Vás informovat o dalším postupu ve věci poskytnutí domácích kompostérů o objemu 800 l, 1050 l, 1400, 2000 l.

Kompostér je občanům poskytnut ZDARMA !!!!

 

V příloze tohoto příspěvku je k nahlédnutí Smlouva o výpůjčce a následném darování domácího kompostéru (dále jen "smlouva"). Žádáme Vás o prostudování této smlouvy. V případě, že budete s podmínkami souhlasit a máte stále zájem o domácí kompostér, žádáme Vás o zaslání následujících osobních údajů:

1) Jméno, příjmení, titul

2) trvalé bydliště

3) Datum narození

4) Telefon

5) E-mail

6) Velikost kompostéru

7) Místo, kde bude domácí kompostér umístěn, tj. adresu (ulice a číslo popisné) nebo číslo pozemku (parcelní číslo nebo stavební číslo).

 

Požadované údaje zašlete na e-mail: ales.levy@mestokralupy.cz 

 

Všechny výše uvedené osobní údaje jsou zpracovány za účelem přípravy, uzavírání a evidence soukromoprávních smluv. Smlouva se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Správcem osobních údajů je Městský úřad Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou. Správce zpracovává osobní údaje pouze v rozsahu nutném pro dosažení účelu zpracování. Informace o zabezpečení osobních údajů jsou součástí bezpečnostní dokumentace úřadu. Skartační lhůta smlouvy je 15 let. Po uplynutí skartační lhůty (po posouzení ve skartačním řízení a vydání protokolu o skartačním řízení) budou smlouvy zničeny. 

 

Město předpokládá dodání domácích kompostérů ze strany dodavatele MEVA - TRADE, s.r.o., ke konci července 2019. 

 

Na začátku srpna 2019 Vás budeme opětovně informovat o způsobu předání domácích kompostérů.


Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru