Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Neděle 6. července 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
ZAVŘENO
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
ZAVŘENO
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
ZAVŘENO
Příští den: Pondělí 7. července 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

INFORMACE PRO ŽADATELE O KOMPOSTÉR

10. června 2019, 14:19 Odbor realizace investic a správy majetku
Tato aktualita je již více než pět let stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Dovolujeme si Vás informovat o dalším postupu ve věci poskytnutí domácích kompostérů o objemu 800 l, 1050 l, 1400, 2000 l.

Kompostér je občanům poskytnut ZDARMA !!!!

 

V příloze tohoto příspěvku je k nahlédnutí Smlouva o výpůjčce a následném darování domácího kompostéru (dále jen "smlouva"). Žádáme Vás o prostudování této smlouvy. V případě, že budete s podmínkami souhlasit a máte stále zájem o domácí kompostér, žádáme Vás o zaslání následujících osobních údajů:

1) Jméno, příjmení, titul

2) trvalé bydliště

3) Datum narození

4) Telefon

5) E-mail

6) Velikost kompostéru

7) Místo, kde bude domácí kompostér umístěn, tj. adresu (ulice a číslo popisné) nebo číslo pozemku (parcelní číslo nebo stavební číslo).

 

Požadované údaje zašlete na e-mail: ales.levy@mestokralupy.cz 

 

Všechny výše uvedené osobní údaje jsou zpracovány za účelem přípravy, uzavírání a evidence soukromoprávních smluv. Smlouva se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Správcem osobních údajů je Městský úřad Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou. Správce zpracovává osobní údaje pouze v rozsahu nutném pro dosažení účelu zpracování. Informace o zabezpečení osobních údajů jsou součástí bezpečnostní dokumentace úřadu. Skartační lhůta smlouvy je 15 let. Po uplynutí skartační lhůty (po posouzení ve skartačním řízení a vydání protokolu o skartačním řízení) budou smlouvy zničeny. 

 

Město předpokládá dodání domácích kompostérů ze strany dodavatele MEVA - TRADE, s.r.o., ke konci července 2019. 

 

Na začátku srpna 2019 Vás budeme opětovně informovat o způsobu předání domácích kompostérů.


Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru