Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Sobota 10. května 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
ZAVŘENO
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
ZAVŘENO
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
ZAVŘENO
Příští den: Pondělí 12. května 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Výběrové řízení na vedoucí oddělení rozvoje města, v rámci odboru realizace investic a správy majetku MěÚ Kralupy nad Vltavou

6. ledna, 13:24
Město Kralupy nad Vltavou – Městský úřad vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa: vedoucí oddělení rozvoje města, v rámci odboru realizace investic a správy majetku MěÚ Kralupy nad Vltavou.


Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou


Požadavky:
- vzdělání: VŠ minimálně v bakalářském studijním programu,
- aktivní a samostatný přístup k práci,
- uživatelská znalost práce na PC,
- řidičské oprávnění skupiny „B.“

Pracovní náplň:

- Kontrola, koordinace a metodické řízení referentů zařazených do oddělení rozvoje města (agenda evropských dotací, ministerských dotací a krajských dotací);

- Příprava podkladů, v součinnosti s příslušnými odbory MěÚ nebo s příspěvkovými organizacemi a dalšími subjekty města, pro vyhlašování výběrových řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., zákon o zadávání veřejných zakázek, a dále dle směrnice upravující pravidla pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu;

- Administrace celého průběhu těchto výběrových řízení, v součinnosti s příslušnými odbory MěÚ nebo s příspěvkovými organizacemi a dalšími subjekty města;
- Zadávání povinných údajů do „Informačního systému o veřejných zakázkách – věstník veřejných zakázek“ a zveřejňování dokumentů na „certifikovaném profilu zadavatele“;
- Správa certifikovaného profilu zadavatele;
- Příprava materiálů do RM a ZM za oddělení rozvoje města, kontrola předkládaných materiálů a následné seznamování se se zápisy RM a ZM.


Nástup: ihned, popř. dle dohody.


Více informací je k dispozici v příloze tohoto příspěvku. 

Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru