Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Středa 24. dubna 2024
Městský úřad:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Čtvrtek 25. dubna 2024
Městský úřad:
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Město Kralupy podniklo potřebné kroky ve věci likvidace odpadu v areálu kovošrotu

3. srpna 2022, 19:22 Ostatní
Tato aktualita je již více než jeden rok stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Dne 3. 8. 2022 se na MěÚ v Kralupech nad Vltavou uskutečnila schůzka mezi představiteli města a majitelem areálu bývalého kovošrotu, kde v prvním prázdninovém týdnu vypukl požár plastového odpadu.

 

V rámci náročného zásahu, při němž zasahovaly desítky hasičských jednotek, byl vyhlášen nejvyšší stupeň poplachu. V dalších dnech poté pokračovaly nezbytné dohašovací práce, neboť se na daném místě stále objevovala skrytá a o to více nebezpečná ohniska. „Prvořadým zájmem města je co nejrychlejší likvidace nelegální skládky odpadu a zabránění vzniku jakýchkoliv ekologických škod na našem správním území,“ uvedl Lukáš Hodík z krizového řízení města, jenž se jednání zúčastnil společně se starostou Markem Czechmannem, místostarosty Liborem Lesákem a Vojtěchem Pohlem, přítomni byli rovněž zaměstnanci odboru životního prostředí.

 

Z šetření bylo dále zjištěno, že příslušný pozemek, na němž se zmíněný areál nachází, si od majitele pronajal jiný subjekt. Ten svým nešetrným chováním následně porušil nájemní smlouvu a na místo navezl odpadový materiál, což zástupci vlastníka na jednání sami potvrdili.

 

Mezi městem a přítomným majitelem byl posléze domluven postup, jehož cílem je komplexní vyřešení stávajícího stavu. „Firma vlastnící areál si na likvidaci najala specialistu a právního zástupce. Ti již začali v této záležitosti konat. Doufejme, že se situace brzy posune ku prospěchu nás všech,“ uzavřel Lukáš Hodík s tím, že město bude i nadále celou věc monitorovat.


Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru