Nová covidová opatření od 17. ledna 2022
Nová covidová opatření, která jsou platná od 17. ledna 2022.
Koho se týká testování na pracovišti?
Testovat se vedle zaměstnanců musí i osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ).Testovat se musí očkovaní i ti, kteří již koronavirus prodělali, nejen neočkovaní.Testovat se nemusí tyto skupiny:
1) osob s negativním RT-PCR testem mladším 72 hodin či rychlým antigenním testem mladším 24 hodin, který provedl zdravotnický pracovník,
2) osoby, která podstupuje preventivní testování podle tohoto mimořádného opatření u jiného zaměstnavatele, jehož je zaměstnancem, nebo u jiné právnické osoby, jejímž je orgánem nebo členem orgánu (nutno doložit písemným potvrzením zaměstnavatele),
3) zaměstnanců, kteří se během výkonu práce nesetkávají se třetími osobami, za které se nepovažují osoby žijící s tímto zaměstnancem ve stejné domácnosti či OSVČ a zaměstnanci, kteří pracují na home office.
Pozitivní test zaměstnance
Jestliže vyjde zaměstnanci pozitivní test na koronavirus, tak musí bezodkladně uvědomit zaměstnavatele o plánované nepřítomnosti. Pracoviště musí zaměstnanec opustit a poskytnout součinnost místně příslušnému orgánu ochrany veřejného zdraví (oznámit pozitivitu na hygieně), který mu nařídí karanténu v délce trvání 5 dnů ode dne provedení testu. Jestliže zaměstnanec podstoupí v době karantény PCR test s negativním výsledkem, hygiena mu karanténu ukončí.
Nástup do karantény
Jestliže měl zaměstnanec či OSVČ pozitivní test, tak nastupuje do 5denní karantény. Musí zamezit kontaktu s jinými osobami a v případě kontaktu udržovat rozestup a nosit respirátor třídy FFP2. Po ukončení karantény se nařizuje podstoupit rychlý antigenní samotest či antigenní test na pracovišti, nebo v místě výkonu své činnosti. V případě pozitivního testu karanténa pokračuje.
Vložil(a): Aleš Levý
Administrace:
Nejnovější aktuality:
- Wood Track Advent Tour (13.12. 2025) [3. listopadu, 10:32]
- Zápis do mateřských škol pro školní rok 2026/2027 [31. října, 08:51]
- Zápis do 1. tříd pro školní rok 2026/2027 [31. října, 08:50]
- Slavnostní zahájení provozu Městské knihovny v novém Kulturním centru v Kralupech nad Vltavou [30. října, 12:03]
- Informace o konání zasedání zastupitelstva města a navrženém programu (03.11. 2025) [26. října, 11:42]
- ČEZ distribuce: Upozornění k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů [16. října, 11:56]
- Vojenské cvičení HRADBA 2025 (17.11. - 21.11. 2025) [15. října, 12:04]
- Taktické cvičení složek IZS – Únik NL 2025 (23.10. 2025) [15. října, 10:34]
- Infocentrum MěÚ nabízí k prodeji nástěnný kalendář [14. října, 11:49]
- Volná pracovní místa u Technických služeb Kralupy nad Vltavou [14. října, 10:57]
- Oznámení o omezení dodávky vody (13.10. 2025) [13. října, 09:15]
- Nabídka zaměstnání: pečovatel/ka o seniory [9. října, 14:16]
- 47. ROČNÍK „Lednového běhu veltruským parkem“ [9. října, 08:21]
- Úplná uzavírka lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Vltavu [8. října, 13:59]
- Výsledky voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2025 - Kralupy nad Vltavou [6. října, 09:55]


















Upravit text aktuality
Infocentrum
