Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Čtvrtek 18. dubna 2024
Městský úřad:
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Pátek 19. dubna 2024
Městský úřad:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 14:00
Občanské průkazy, pasy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy:
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna:
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv):
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže:
07:45 - 13:30 (výjezd do 14:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Zástupci města besedovali o rekonstrukci budovy pivovaru

12. května 2020, 15:01 Zprávy z radnice
Tato aktualita je již více než tři roky stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Představitelé města Kralupy nad Vltavou se dnes sešli v zasedací místnosti radnice se zástupci brněnské společnosti Atelier 99 s.r.o., která byla vybrána coby dodavatel projektové dokumentace na přestavbu a adaptaci pivovaru. 


Předmětem jednání bylo představení prvních konkrétních vizualizací, a to s důrazem na detailnější rozčlenění jednotlivých úseků nemovitosti. Z ní by mělo v budoucnu vzniknout moderní kulturní centrum, jehož součástí bude výstavní sál městského muzea, knihovna, základní umělecká škola a DDM Kralupy nad Vltavou. Všechny tyto subjekty by zároveň měly mít samostatné vstupy do budovy.


Protože nemovitost skýtá obrovské možnosti využití, počítáno je taktéž s restaurací, kavárnou, případně malým pivovarem. Součástí projektu je i větší koncertní sál, který by měl primárně sloužit základní umělecké škole. Dílčí otazníky zatím vyvstávají ohledně zachování obou stávajících komínů, především pak toho ústředního. Ten by měl i nadále zůstat jakýmsi pomyslným „reprezentantem historie“, ovšem až samotná realizace patrně ukáže, jak moc je tento článek projektu „praktický“.


Zástupci města se při prezentaci rovněž zamysleli nad nutností zřízení pozice správce komplexu, jehož hlavní úkol by spočíval v celkovém zajištění chodu budovy. V neposlední řadě se v rámci setkání řešily otázky spojené s úsporou energií, a to s ohledem na nejideálnější způsob vytápění. Vedení města na tuto klíčovou oblast klade velký důraz, a proto se i tento bod stane důležitou součástí dalších schůzek. Ty se posléze uskuteční po zapracování vybraných požadavků do projektové dokumentace. Přizváni budou taktéž ředitelé příslušných organizací.  


Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru