Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Pátek 5. září 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
08:00 - 14:00
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
07:45 - 13:30 (výjezd do 14:00)
Příští den: Pondělí 8. září 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Prostory bufetu v budově MěÚ jsou opět k pronájmu

17. března, 15:09

Město Kralupy nad Vltavou v souladu se zákonem č.128/2000 Sb. v platném znění oznamuje záměr města p r o n a j m o u t nebytové prostory
v objektu MěÚ Kralupy nad Vltavou, obálkovou metodou.

Budova: Městský úřad, Palackého náměstí čp. 1
Katastrální území: Kralupy nad Vltavou

Specifikace nebytových prostor:

V prvním nadzemním podlaží budovy se samostatným vchodem
– Bufet 33,62 m2
– Bufet – zázemí 4,2 m2
– Sociální zázemí 3,54 m2
– Skladovací prostor v suterénu budovy 18,0 m2
– Terasa o rozměru 8 x 15 m 120,0 m2

Účel pronájmu: zřízení provozovny občerstvení pro zaměstnance a návštěvníky MěÚ

Podmínky nájmu:
• nájem na dobu neurčitou, s šestiměsíční výpovědní dobou, nájemní smlouva bude uzavřena od 01.05.2025
• nájemce provede veškeré úpravy nebytových prostor včetně vybavení zařizovacími předměty potřebnými k provozu občerstvení na vlastní náklady tak, aby provoz byl zahájen nejpozději od 02.06.2025
• minimální otvírací doba občerstvení bude ve dnech pondělí a středa od 8.00 h do 17.00 h
čtvrtek od 8.00 h do 15.00 h
úterý a pátek od 8.00 h do 12.00 h
• nájemce bude zajišťovat zákonné revize vlastního vybavení na své náklady
• nájemce bude zajišťovat obvyklou údržbu předmětu pronájmu na své náklady
• minimální výše ročního nájmu je 30 000,- Kč včetně 21 % DPH
• nájemce bude hradit pronajímateli spotřebu energií (el. energie, vodné, stočné) nad rámec nájmu (měsíční zálohy ve výši 4 000,- Kč, 1 x ročně vyúčtování bez nároku na odpočet DPH)

Žádost musí obsahovat:
• údaje o žadateli (sídlo, IČ, telefonické spojení na žadatele)
• originál výpisu ze živnostenského rejstříku, u obchodní společnosti výpisu z obchodního rejstříku, o oprávněnosti provádět nabízené služby, který nebude starší 15-ti dnů
• popis podnikatelského záměru – využití jednotlivých prostor, nabízené služby a sortiment potravinářského zboží
• nabídku ročního nájmu v Kč včetně 21 % DPH
• potvrzení ekonomického odboru MěÚ Kralupy nad Vltavou o bezdlužnosti žadatele vůči městu Kralupy nad Vltavou

Žádost musí být podána v zalepené obálce označena nápisem:
„Provozovna s občerstvením MěÚ – NEOTVÍRAT“ a s adresou odesílatele.

Žádosti lze poslat poštou na adresu: Městský úřad Kralupy nad Vltavou
Palackého nám.1
278 01 Kralupy nad Vltavou

nebo doručit osobně do podatelny MěÚ Kralupy nad Vltavou v přízemí budovy MěÚ, Palacké nám. 1, Kralupy nad Vltavou nejpozději do 14.04.2025 do 10:00 hodin. Na nabídky přijaté po tomto termínu nebude brán zřetel.
Nabídky nelze doručit prostřednictvím datové schránky, nabídka doručena tímto způsobem nebude do výběrového řízení zahrnuta.

Kritérium pro výběr nájemce bude podnikatelský záměr a výše nájmu.

Obálky se žádostmi budou otevřeny komisí jmenovanou radou města dne 14.04.2025 a budou, v souladu se zákonem č.128/2000 Sb., předloženy radě města k výběru a schválení nájemce.

Prohlídka prostor pro zájemce bude možná po telefonické domluvě s pronajímatelem.

Bližší informace o podmínkách nájmu budou zájemcům poskytnuty na MěÚ Kralupy nad Vltavou, odboru realizace investic a správy majetku.


Kontaktní osoba: Barbora Kallistová, tel. 315 739 814, barbora.kallistova@mestokralupy.cz

Zadavatel si vyhrazuje právo nevyhlásit vítěze nebo zrušit výběrové řízení v kterémkoliv stadiu.


Vložil(a): Aleš Levý

Nejnovější aktuality:

- Běh u Komendy (16.09. 2025) [3. září, 08:58]

- 90 let skautingu v Kralupech nad Vltavou – Den na skautském táboře [2. září, 12:01]

- Výběrové řízení na vedoucí oddělení sociálně - právní ochrany dětí, v rámci odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ [29. srpna, 08:09]

- Sanace kanalizace bezvýkopovou technologií v Lobečku | Výlukový jízdní řád pro linku PID 857 (25.08. - 31.08. 2025) [22. srpna, 11:42]

- Úplná uzavírka úseku silnice č. II/608 mezi Veltrusy a okružní křižovatkou v Kozomíně [21. srpna, 13:53]

- Výběrové řízení na funkci Jednatel/ka – provozní ředitel/ka společnosti Kralupská sportovní, s.r.o. [20. srpna, 16:12]

- Odstavení výrobní jednotky Butadien II společnosti Butadien Kralupy a.s. [18. srpna, 14:14]

- Městská policie nabízí kurz sebeobrany pro ženy [15. srpna, 08:35]

- Chodci přes Mostní se zdrží méně, semafory se vrátí ke kratšímu intervalu [14. srpna, 14:15]

- Loučení s prázdninami (30.08. 2025) [14. srpna, 09:38]

- Začíná rekonstrukce parku na náměstí J. Seiferta a veřejného prostranství podél Mostní ulice [14. srpna, 08:26]

- ZŠ Jodlova přijme uklízečku a školníka/školnici [13. srpna, 14:37]

- Výluka na linkách PID 466 a 856 | Nelahozeves - Lešany (15.08. - 15.09. 2025) [13. srpna, 13:55]

- Ministr pro místní rozvoj Petr Kulhánek navštívil Kralupy nad Vltavou [12. srpna, 12:05]

- Přerušení dodávky teplé vody na sídl. U Cukrovaru dne 12.08. 2025


[12. srpna, 11:42]

Zpět na hlavní stránku

Kam dál na webu města?

Nahoru