Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Středa 24. dubna 2024
Městský úřad:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna:
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Čtvrtek 25. dubna 2024
Městský úřad:
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna:
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv):
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže:
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Obyvatelé Kralup mohou opět ušetřit na energiích

17. dubna 2015, 12:35 Ostatní
Tato aktualita je již více než pět let stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Město Kralupy nad Vltavou opět nabízí svým občanům účast v elektronické aukci (e-aukce) na výběr dodavatele elektrické energie a zemního plynu. E-aukci pro obyvatele města bude opět pořádat partnerská společnost eCENTRE. Ušetřili jste v roce 2013? Nyní máte opět příležitost k úsporám v domácnosti, v bytovém družstvu či firmě. Občané, kteří se do e-aukce zapojili v roce 2013, budou společností eCENTRE osloveni automaticky – nemusejí tedy chodit na kontaktní místo. Do e-aukce se mohou zapojit také občané okolních obcí. 


PROČ SE DO E-AUKCE ZAPOJIT?

Sdružujeme domácnosti, bytová sdruženi a firmy do velkých celků, které umožní odběratelům elektrické energie a zemního plynu získat výhodnější ceny. V e-aukci soutěží více dodavatelů - vítězí ten, který nabídne nejlepší cenu. Zařazení domácnosti, bytového sdružení či firmy do e-aukce je BEZPLATNÉ. V případě, že vítězný dodavatel nabídne nižší cenu, než máte u stávajícího dodavatele, zajistíme vám veškerou administrativu spojenou s přechodem k vítěznému dodavateli.


JAKÁ JE PRŮMĚRNÁ DOSAŽENÁ ÚSPORA? 

Zapojením se do e-aukce dosáhly jednotlivé domácnosti díky sdružení do velkých celků úspory ve výši 15 – 25 %. Do poslední e-aukce na dodavatele elektrické energie a zemního plynu se zapojilo celkem 2393 domácností z celé ČR, které společně ušetřily v průměru 22,40% svých nákladů, přičemž 1628 domácností ušetřilo více než 20%. Celkově domácnosti dosáhly úspory v objemu 13,14 milionů Kč.


Nenechte se zlákat podomními prodejci energií – ti se vám snaží vnutit dodavatele, kterého zastupují bez ohledu na cenu! Srovnávače na internetu jsou sponzorovány konkrétním dodavatelem! My pro vás budeme dodavatele energií férově soutěžit – vyhraje ten, který nabídne nejnižší cenu. Můžete se přijít i jen poradit, zhodnotíme vaše stávající smlouvy a doporučíme další postup.


Nyní nově nabízíme tzv. expres aukci – můžete se připojit do již proběhlé e-aukce. Máte tak jistotu vysoutěžených cen a také vítězného dodavatele. 


CHCETE SE PŘIHLÁSIT DO E-AUKCE?  PORADÍME VÁM, JAK NA TO …

Stačí přinést na kontaktní místo potřebné podklady:

• kopii smlouvy se stávajícím dodavatelem elektřiny včetně případných dodatků a obchodních podmínek,

• kopii posledního ročního vyúčtování elektrické energie a podepsat smlouvu s pořadatelskou společnosti eCENTRE, a.s.

Bez uvedených podkladů není možné domácnost, bytové sdružení nebo firmu do e-aukce zařadit.


Kontaktní místo a vyčleněné časy pro obyvatele Kralup nad Vltavou:

Městský úřad Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, číslo dveří 323 ve 3. patře radnice. 

Pondělí 11. 5. a středa 13. 5. od 16:00 do 18:00.

S případnými dotazy se již nyní můžete obracet na zástupce partnerské společnosti eCENTRE pana Jiřího Peroutku, tel. 724 657 008, e-mail: jiri.peroutka@gmail.com. 


Vložil(a): Lenka Moravcová

Kam dál na webu města?

Nahoru