Dnes je neděle 24. září 2017.Svátek má Jaromír.
Objednejte se na městský úřad na konkrétní den a hodinu.

Kontaktní informace

Město Kralupy nad Vltavou
městský úřad

Palackého nám. 1
278 01 Kralupy nad Vltavou

+420 315 739 811
(ústředna)

Fax: +420 315 723 479

mesto@mestokralupy.cz

podatelna@mestokralupy.cz

IČ: 00236977

Datová schránka: 8zzbfvq

Telefonní seznam úřadu

GPS na mapy.cz

Centrální spisovna

Hálkova 991
278 01 Kralupy nad Vltavou

+420 311 234 472
(pouze spisovna, nepřepojuje)

Úřední hodiny

Městský úřad

Po8:00-12:0012:45-17:00
St8:00-12:0012:45-17:00
Čt 12:00-15:00

Informační centrum, podatelna

Po - Čt8:00-18:00
8:00-14:00

Občanské průkazy, pasy

Po8:00-12:0012:45-18:00
St8:00-12:0012:45-18:00
Čt8:00-11:0012:00-15:00

Odbor dopravy

Po8:00-12:0012:45-17:00
St8:00-12:0012:45-17:00
Čt8:00-11:0012:00-15:00

Pokladna

Po8:00-12:0012:45-17:00
Út8:00-11:1512:00-15:00
St8:00-12:0012:45-17:00
Čt8:00-11:1512:00-15:00
8:00-12:00

Centrální spisovna

Po8:00-12:0013:00-17:00
Út8:00-11:0012:00-15:00
St8:00-12:0013:00-17:00
Čt8:00-11:0012:00-15:00

Odkazy

Město Kralupy nad Vltavou na FacebookuMěsto Kralupy nad Vltavou na TwitteruMěsto Kralupy nad Vltavou na Instagramuportal.gov.cz - úřad přes internetStředočeský krajRegionální informační servisCentrum pro reghionální rozvoj České republikyEkologické centrum Kralupy nad VltavouPolicie České republikyBusinessInfo.cz - oficiální portál pro podnikání a exportEkokom - autorizovaná obalová společnostMojeOkoli.com - katalog firemSemiramisMěsto Kralupy nad Vltavou - idatabaze.cz

Zneplatnění přístupových údajů do datové schránky a vydání nových

V případě ztráty nebo zapomenutí přístupových údajů do datové schránky může oprávněná osoba k datové schránce požádat o zneplatnění přístupových údajů a vystavení nových.

Žadatel předloží doklad totožnosti. Žádost vyplní pracovník kontaktního místa Czech POINT elektronicky, následně ji vytiskne a předloží žadateli k podpisu. Ke zneplatnění stávajících přístupových údajů dojde okamžitě, poté bude automaticky odeslán e-mail s odkazem na aktivační portál, kde dojde k vygenerování nových přístupových údajů. 


Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

  • První využití tohoto formuláře je bez poplatku.
  • Za opětovné zneplatnění přístupových údajů a vydání nových během 3 let je správní poplatek 200 Kč. 


Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) 

O zneplatnění přístupových údajů do datové schránky a vydání nových může požádat oprávněná osoba na kterémkoliv kontaktním místě Czech Point.

  • Fyzická osoba (občan)
  • Fyzická osoba podnikající (živnostník)
  • Právnická osoba
  • Orgán veřejné moci 


Kde, s kým a kdy přístupové údaje do datové schránky řešit

V budově Městského úřadu Kralupy nad  Vltavou, Palackého nám. 1, Kralupy nad Vltavou, oddělení Infocentrum, v přízemí vlevo vedle hlavního vchodu. 

• Jitka Kulhavá tel. 315 739 818 jitka.kulhava@mestokralupy.cz
• Jana Svatková tel. 315 739 817 jana.svatkova@mestokralupy.cz
• Eva Zimová   tel. 315 739 819 eva.zimova@mestokralupy.cz

Úřední hodiny Infocentra

pondělí až čtvrtek od 8.00 hod. do 18.00 hod.

pátek od 8.00 hod. do 14.00 hod.

Jaké doklady je nutné mít s sebou

• Fyzická osoba (občan) a fyzická osoba podnikající (živnostník) předkládá platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas), příp. ID své datové schránky.
• Za právnickou osobu vystupuje jednatel společnosti, nebo jiná oprávněná osoba, která předkládá platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas) a výpis z obchodního rejstříku nebo IČO, příp. ID datové schránky.
• Do žádosti, kterou vyplňuje úředník, se uvádí e-mail, na který během krátké chvíle přijdou instrukce aktivace nových přístupových údajů a pro aktivaci přístupových údajů použije žadatel údaj virtuální obálky, získaný právě tímto formulářem a ID datové schránky.
• V případě, že je žadatel zastupován, předkládá zastupující svůj platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas) a úředně ověřenou plnou moc určenou k daném účelu. V tomto případě se do žádosti plná moc vkládá a žádost je postoupena do správního řízení na MV ČR, tzn. lhůta vyřízení může být až 30 dnů.  

Jaké jsou lhůty pro vyřízení

  • Při procesu zneplatnění údajů a vydání nových se automaticky a téměř okamžitě odesílá aktivační e-mail na zadanou adresu žadatele.
  • V případě listinných příloh je žádost postoupena do správního řízení na MV ČR se lhůtou vyřízení do 30 dnů.