More pages:

Opening hours POUZE OBJEDNANÍ

Dnes: Friday 4. prosince 2020
Městský úřad:
ZAVŘENO
Infocentrum, podatelna:
ZAVŘENO
Občanské průkazy, pasy:
ZAVŘENO
Odbor dopravy:
ZAVŘENO
Pokladna:
ZAVŘENO
Centrální spisovna (archiv):
ZAVŘENO
Garáže:
ZAVŘENO
Příští den: Monday 7. prosince 2020
Městský úřad:
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Infocentrum, podatelna:
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Občanské průkazy, pasy:
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Odbor dopravy:
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Pokladna:
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Centrální spisovna (archiv):
12:00 - 17:00
Garáže:
ZAVŘENO

Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Content of this page is not available in selected language (en).

Zneplatnění přístupových údajů do datové schránky a vydání nových

V případě ztráty nebo zapomenutí přístupových údajů do datové schránky může oprávněná osoba k datové schránce požádat o zneplatnění přístupových údajů a vystavení nových.

Žadatel předloží doklad totožnosti. Žádost vyplní pracovník kontaktního místa Czech POINT elektronicky, následně ji vytiskne a předloží žadateli k podpisu. Ke zneplatnění stávajících přístupových údajů dojde okamžitě, poté bude automaticky odeslán e-mail s odkazem na aktivační portál, kde dojde k vygenerování nových přístupových údajů. 


Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

  • První využití tohoto formuláře je bez poplatku.
  • Za opětovné zneplatnění přístupových údajů a vydání nových během 3 let je správní poplatek 200 Kč. 


Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) 

O zneplatnění přístupových údajů do datové schránky a vydání nových může požádat oprávněná osoba na kterémkoliv kontaktním místě Czech Point.

  • Fyzická osoba (občan)
  • Fyzická osoba podnikající (živnostník)
  • Právnická osoba
  • Orgán veřejné moci 


Kde, s kým a kdy přístupové údaje do datové schránky řešit

V budově Městského úřadu Kralupy nad  Vltavou, Palackého nám. 1, Kralupy nad Vltavou, oddělení Infocentrum, v přízemí vlevo vedle hlavního vchodu. 

• Jitka Kulhavá tel. 315 739 818 jitka.kulhava@mestokralupy.cz
• Jana Svatková tel. 315 739 817 jana.svatkova@mestokralupy.cz
• Eva Zimová   tel. 315 739 819 eva.zimova@mestokralupy.cz

Úřední hodiny Infocentra

pondělí až čtvrtek od 8.00 hod. do 18.00 hod.

pátek od 8.00 hod. do 14.00 hod.

Jaké doklady je nutné mít s sebou

• Fyzická osoba (občan) a fyzická osoba podnikající (živnostník) předkládá platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas), příp. ID své datové schránky.
• Za právnickou osobu vystupuje jednatel společnosti, nebo jiná oprávněná osoba, která předkládá platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas) a výpis z obchodního rejstříku nebo IČO, příp. ID datové schránky.
• Do žádosti, kterou vyplňuje úředník, se uvádí e-mail, na který během krátké chvíle přijdou instrukce aktivace nových přístupových údajů a pro aktivaci přístupových údajů použije žadatel údaj virtuální obálky, získaný právě tímto formulářem a ID datové schránky.
• V případě, že je žadatel zastupován, předkládá zastupující svůj platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas) a úředně ověřenou plnou moc určenou k daném účelu. V tomto případě se do žádosti plná moc vkládá a žádost je postoupena do správního řízení na MV ČR, tzn. lhůta vyřízení může být až 30 dnů.  

Jaké jsou lhůty pro vyřízení

  • Při procesu zneplatnění údajů a vydání nových se automaticky a téměř okamžitě odesílá aktivační e-mail na zadanou adresu žadatele.
  • V případě listinných příloh je žádost postoupena do správního řízení na MV ČR se lhůtou vyřízení do 30 dnů.

Kam dál na webu města?

To the top