Dnes je neděle 26. února 2017.Svátek má Dora.
Objednejte se na městský úřad na konkrétní den a hodinu.

Kontaktní informace

Město Kralupy nad Vltavou
městský úřad

Palackého nám. 1
278 01 Kralupy nad Vltavou

+420 315 739 811
(ústředna)

Fax: +420 315 723 479

mesto@mestokralupy.cz

podatelna@mestokralupy.cz

Datová schránka: 8zzbfvq

Telefonní seznam úřadu

GPS na mapy.cz

Centrální spisovna

Hálkova 991
278 01 Kralupy nad Vltavou

+420 311 234 472
(pouze spisovna, nepřepojuje)

Úřední hodiny

Městský úřad

Po8:00-12:0012:45-17:00
St8:00-12:0012:45-17:00
Čt 12:00-15:00

Informační centrum, podatelna

Po - Čt8:00-18:00
8:00-14:00

Občanské průkazy, pasy

Po8:00-12:0012:45-18:00
St8:00-12:0012:45-18:00
Čt8:00-11:0012:00-15:00

Odbor dopravy

Po8:00-12:0012:45-17:00
St8:00-12:0012:45-17:00
Čt8:00-11:0012:00-15:00

Centrální spisovna

Po8:00-12:0013:00-17:00
Út8:00-11:0012:00-15:00
St8:00-12:0013:00-17:00
Čt8:00-11:0012:00-15:00

Odkazy

Město Kralupy nad Vltavou na FacebookuMěsto Kralupy nad Vltavou na TwitteruMěsto Kralupy nad Vltavou na Instagramuportal.gov.cz - úřad přes internetStředočeský krajRegionální informační servisCentrum pro reghionální rozvoj České republikyEkologické centrum Kralupy nad VltavouPolicie České republikyBusinessInfo.cz - oficiální portál pro podnikání a exportEkokom - autorizovaná obalová společnostMojeOkoli.com - katalog firemProtikorupční linka 199SemiramisMěsto Kralupy nad Vltavou - idatabaze.czMěstské, obecní úřady - idatabaze.cz

Komunitní plán sociálních služeb

Tento projekt "Komunitní plán sociálních služeb města Kralupy nad Vltavou" je spolufinancován Evropskou unií.logo kpss

Komunitní plán sociálních služeb… 

je metodou, kterou lze na úrovni obcí plánovat sociální služby tak, aby odpovídaly místním specifikům a hlavně potřebám občanů, kteří na daném území žijí. Komunitní plánování sociálních služeb je založeno na spolupráci uživatelů (těch, kteří služby potřebují a využívají), poskytovatelů (organizací, které služby zajišťují a poskytují) a zadavatelů (obcí, měst a krajů).


Charakteristickým znakem komunitního plánování sociálních služeb je důraz kladený:

* na zapojování všech, kterých se sociální služby týkají,

* na dialog a vyjednávání,

* na dosažení výsledku, který je přijat a podporován většinou účastníků.


Výsledkem komunitního plánování sociálních služeb by měla být vzájemná spokojenost, dostupnost, vyšší kvalita, široká a pestrá nabídka. To vše na základě diskuse veřejnosti i odborníků. Občané by měli dostávat dostatek informací o nabídce a kvalitě služeb a mít možnost výběru podle svých potřeb. Poskytovatelé i zadavatelé získají informace o místních podmínkách a potřebách občanů, budou mít jasno v nákladech, standardech kvality i v systému hodnocení.


Přání lidí je víc než normativy

Komunitní plán je především dohodou mezi uživateli, zadavateli a poskytovateli o podobě sociálních služeb. Z účastníků komunitního plánování sociálních služeb jsou jednoznačně nejdůležitější uživatelé sociálních služeb, neboť pokud by těch nebylo, nebyli by ani poskytovatelé ani zadavatelé sociálních služeb. V procesu KPSS mají uživatelé jedinečnou, nezastupitelnou a nenahraditelnou roli. Především oni mohou poskytovat důležité informace o kvalitě sociálních služeb. Bez jejich účasti nelze hodnotit efektivitu sociálních služeb. Uživatelé také mají ohromný potenciál ke svépomoci, která může v mnoha případech velmi vhodně uspokojovat nově vznikají potřeby a doplňovat mezery ve stávající nabídce služeb. Bez aktivní spolupráce uživatelů si nelze představit žádný systém pro průběžný sběr informací o nově vznikajících potřebách.


Vše je veřejné

Komunitní plánování sociálních služeb se zabývá věcmi veřejnými. Informace o dění v komunitním plánování jsou veřejně dostupné a jednání jsou otevřená.


Plánování je proces

Komunitní plánování tvoří spirálu, v níž se fáze, témata a mnohé problémy cyklicky opakují a je nutné se jimi neustále zabývat a vyhodnocovat je na nové úrovni vývoje.


Hledání nových lidských a finančních zdrojů

Na služby, které chceme, si musíme zajistit peníze. Získávání finančních prostředků není možné bez konkrétního plánu. Při hledání zdrojů je nutné zohlednit to, co již bylo vytvořeno a co se osvědčilo. Řešení, v něž komunitní plán vyúsťuje, jsou kompromisem přání a možností místních lidských a finančních zdrojů. Proces komunitního plánování města Kralupy nad Vltavou byl zahájen v říjnu roku 2006. Dne 14. listopadu 2007 byl předložený návrh usnesením č. 07/08/7/1 schválen Zastupitelstvem města.


Katalog poskytovatelů sociálních a návazných služebwww.socialnipomockralupy.cz



Více informací získáte v přílohách.